כרטיסים רבותי, כרטיסים!

 

כשאנחנו הולכים להצגה, אנו שמים לב לשחקנים, לתלבושות שהם עוטים, לתאורה ולתפאורה המקשטות את הבמה ואולי אפילו לאיזו פאה מצחיקה. אבל מה עם הקהל הממלא את האולם? זה שבלעדיו שום הצגה לא הייתה מתחילה?

 

מחלקת המכירות היא חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של הקאמרי ותפקידה לדאוג כי הקהל ימשיך לגדוש את אולמות התיאטרון.

 

 

"המחלקה מתעסקת במכירת כרטיסים לקבוצות גדולות, ועדי עובדים וארגונים, וגם ביצירת שיתופי פעולה עם לקוחות אסטרטגיים במשק," מספרת קרן הורוביץ-זליט, עובדת המחלקה. "אנו מוכרות הצגות שלמות כאירועים עסקיים וממלאות אולמות דרך קבע באמצעות סוכנים קבועים, משרדי כרטיסים באינטרנט ומפיצים שונים. בנוסף, המחלקה גם אחראית על הקמת לוח מופעי התיאטרון."

 

מה ההווי במחלקה?

"המחלקה מלאה בשמחת חיים ועשייה. תמיד יש אקשן, האתגרים רבים ובלתי נגמרים. יש תחושה של משפחה ועשייה משותפת וכיפית. חוץ מזה, זאת מחלקה שתמיד ניתן למצוא בה אוכל טעים ומתכונים."

 

מה את אוהבת בעבודה?

"את האנשים היצירתיים והאכפתיים שעובדים איתי ואת ההתרגשות האמיתית שיש בקאמרי לפני שעולה מופע חדש. למשל, ממש בימים אלה, עלה המחזמר 'דבר מצחיק קרה'. כולנו מתרגשות, מצפות ועובדות במרץ על שיווק המופע ללקוחות שלנו.

 

ביום שאחרי ההצגה, כיף גם לקבל פידבקים מלקוחות שרכשו מופע: על ההצגה עצמה, תהליך הקניה, התנהלות הסדרנים, הקופאים והתיאטרון בכלל. זה יוצר תחושת גאווה כל פעם מחדש."

 

מה התחושה לקחת חלק מפעילות של מוסד תרבות כמו הקאמרי?

"זאת זכות ויש תחושת שליחות להיות במקום שיוצר תרבות, שהיא מזון ומפלט לנפש. הידיעה שאני שותפה לכך שאנשים מגיעים לתיאטרון מדי ערב, לוקחים אתנחתא מחיי היומיום ונהנים משעתיים קסומות מלאות בכישרון ויצירה, מחממת את הלב."



קרן הורוביץ-זליט"ממלאות אולמות דרך קבע"השחקן דביר בנדק עם בנות המחלקה
מערכות כירטוס וקופות - טיטאן | עיצוב ובניית אתרים - לופים