התיאטרון מרחיב את ערוצי השיווק

צומת ספרים חתמה על הסכם עם התיאטרון הקאמרי של תל אביב למכירת כרטיסים להצגות בסניפי הרשת.
אבי שומר מנכל הרשת: האסטרטגיה של  2012 היא להפוך לבית של כל מה שקשור לתרבות – ספרים, מוסיקה, ועכשיו גם תיאטרון


רשת צומת ספרים תהפוך החל מהחודש גם לערוץ שיווקי עבור הצגות התיאטרון הקאמרי של תל אביב- שני הגופים חתמו לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יימכרו בסניפי הרשת כרטיסים למגוון ההצגות ברפרטואר של הקאמרי.

לדברי אבי שומר, מנכל צומת ספרים:  זה פיתרון אידיאלי לשני הגופים – התיאטרון זוכה לערוץ שיווקי בפרישה ארצית ולקוחות צומת ספרים יכולים לבחור בין מוצר תרבות שהוא ספר, דיסק או הצגת תיאטרון.

זוג כרטיסים  להצגה יעלה  150 שקלים (במקום 400 שקלים).

כרטיסים ימכרו להצגות חדשות שרק עכשיו עלו על הבמה: פופר, קיזוז, המאהב, עד לא ידע, סטמפניו, הילכו שניים יחדיו, בית ספר לנשים. ולהצלחות הגדולות של הקאמרי: סוף טובקומדיה של טעויות, אורזי מזוודות, בעל למופת, כולם היו בני, משפחה חמה, מעגל הגיר הקווקזי, הבדלה, ימי שלישי עם מורי, הכתובה.

להערכת הגופים יימכרו במסגרת שיתוף הפעולה –מאות כרטיסים ברבעון.


מכירת הכרטיסים תתבצע בשלב הראשון ב- 52 מסניפי רשת צומת ספרים  מאזור זכרון יעקב ועד אשקלון כולל מודיעין ירושלים.



מערכות כירטוס וקופות - טיטאן | עיצוב ובניית אתרים - לופים