מנוי מכל הלב!

 

לרגל פתיחת עונת המנויים 2014-2015 והצגת הרפרטואר החדש, תפסנו לריאיון קצר את נורית הרפז, מנהלת מועדון המנויים, מוקד ההזמנות והקופות של התיאטרון הקאמרי. למנויים הכניסה מועדפת

 

רפרטואר תיאטרון הקאמרי לשנה הקרובה הוצג זה מכבר, והעבודה על מכירת המנויים והכרטיסים בעיצומה. ביקשנו מנורית הרפז, מי שמנהלת את מועדון המנויים וגם את מוקד ההזמנות והקופות של התיאטרון, להסביר לנו מה בעצם הולך פה בתקופה הזו.

 

מה עיקר הפעילות במחלקת המנויים ובמוקד הטלפוני של התיאטרון בפתיחת העונה?
"לתיאטרון הקאמרי כ-40 אלף מנויים נאמנים, המבקשים בתחילת כל עונה לשוב ולחדש את המנוי. בתקופת ההרשמה, המתחילה בחודש יוני ונמשכת חודשים אחדים, עסוקות המחלקות בעיקר במכירה ובחידוש מנויים. חלק נכבד ממועדון המנויים שלנו, הינו קהל איכותי של שוחרי תיאטרון, לצד עמיתים המשתייכים למוסדות ולוועדים הגדולים במשק, גמלאים, סטודנטים, חיילים ונוער. בסוף חודש מאי מתקיימת מסיבת עיתונאים ובה מוצג הרפרטואר החדש עם התוכנית האומנותית לעונה החדשה, הכולל מבחר גדול מאוד של הצגות חדשות ומחזות זמר. כידוע, רק לתיאטרון הקאמרי יש חמישה מחזות זמר: 'כנר על הגג', 'קברט', 'קזבלן', 'דבר מצחיק קרה', ו'עוץ לי גוץ לי' שכל כך אהוב על כולם. בינואר 2015 יעלה בקאמרי המחזמר המצליח 'שיער'. כולם מחכים להצהרה אמנותית זו, המהווה את הטריגר לחידוש המנוי".

 

עד כמה רמת הפעילות במחלקות עולה בתחילת העונה?
"בפתיחת העונה עסוקה המחלקה בעיקר בחידוש מנויים לוותיקים ומכירת מנויים אינטנסיבית לאלפי המצטרפים החדשים. זה כולל את שיבוץ המנויים במערכת הכרטוס, הנפקת כרטיסי מנוי, הכנת מידע מודפס, דיוור לבתים, וכמובן, סיוע שוטף בהזמנת כרטיסים. מוקד התיאטרון הוא הלב והמרכז שאליו מגיעים כל הלקוחות המבקשים לרכוש מנויים וכרטיסים. דמיינו כוורת שרוחשת וגועשת, בכל שעות היום, משעה שמונה בבוקר עד תשע בערב, כולל ערבי שישי ושבת, והכל במקביל לפעילות השוטפת. חגיגה".

 

מה האווירה במחלקה? 
"אני גאה לומר שהאווירה דינאמית ותוססת, כיאה למוקד מכירות עם צוות צעיר ומגובש מאוד. דוקטורנטים, אקדמאים, סטודנטים או שוחרי תיאטרון ואמנות על שלל גווניה. אני מאמינה שחשוב לעבוד, אבל חשוב לא פחות ליהנות מהעבודה ומאחר ואני אישית מראיינת ומגייסת כל אחד, זה המסר שאני מעבירה. כמנהלת, אני אוהבת ראש פתוח ומעודדת יצירתיות ויוזמה. לא פעם מגיע אלי עובד עם רעיון או יוזמה חדשה ומבקש להוביל את המהלך. הצלחה של כל הפעילות השיווקית, המבצעים והמכירות, כולם יחד הם תוצר ישיר של צוות מיומן ומלוכד, וזה ניצחון בעיניי".

 

בתיאטרון הקאמרי המנוי שווה יותר? 
"ודאי! בכל השנים מנויי התיאטרון זוכים ליחס מועדף. רק המנויים מקבלים יחס ושירות אישי. במוקד התיאטרון פועלת קבוצה של אנשים שכל תפקידה לסייע בהזמנת מקומות טובים ולעזור למלא כל בקשה. כל אחד יכול להרכיב לעצמו את המנוי המתאים לו מתוך מבחר של 36 הצגות רצות. בנוסף המנויים שלנו זכאים לכרטיסי מתנה למופעים במועדון "קפה תיאטרון", זוכים בכרטיסי חינם במסגרת מבצעים נקודתיים כמו 1+1 שאנחנו מקיימים מדי חודש למבחר הצגות. המנויים מקבלים מידע לפני כולם על כל ההצגות החדשות, כולל לוח מופעים מעודכן לשלושת החודשים הקרובים כך גם תמונות, סרטונים ומידע מאחורי הקלעים. הכל נשלח בדיוור למייל וישירות לסמרטפונים. אגב, באתר התיאטרון קיימת כניסה נפרדת למנויים עם מידע על הצגות שטרם צפו בהם, הנחות מיוחדות במסעדות ובתי קפה באזור, וכמובן הנחה בחניון 'גולדה' הצמוד. בקיצור, שווה ומומלץ ביותר להיות מנוי בקאמרי".

 

לרכישת מנוי בתיאטרון הקאמרי



מחלקת המנויים של תיאטרון הקאמרי
מערכות כירטוס וקופות - טיטאן | עיצוב ובניית אתרים - לופים